مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1402/12/29
تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به مناسبت نوروز1403
وبدا؛ دکتر محمدحسین اعرابی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و سال جدید را تبریک گفت.
 
به گزارش وبدا، در پیام دکتر اعرابی خطاب به خانواده بزرگ جامعه دانشگاه علوم پزشکی استان آمده است؛
 
“درود و خداقوت بر شما، چه خوش سعادتیم که سال 1402 را در کنار هم با همدلی، همفکری و مسئولیت پذیری با تمام فراز و نشیب ها به پایان رساندیم. اکنون با لطف و تفضلات خداوندی، در آغاز راهی تازه قرار داریم که جز به چاشنی مهر و امید و انگیزه، خالی از هر معنایی است.
 
در این سال فرزندان پرتلاش و خدوم سلامت استان چهارمحال و بختیاری، بار دیگر در عرصه های مختلف خدمتگزاری، پشتکار و همت، خود را به زیبایی و به پشتوانه حضور شبانه روزی در سنگر سلامت و ایفای این رسالت خطیر، به تصویر کشیده و توانستند در درخشش گستره های سلامت این مرز و بوم، نقش آفرینی ارزنده ای داشته باشند.
 
شایسته است به نوبه خود، اراده، تلاش و حضور و همراهی صادقانه یکایک شما فرزندان شریف خانواده سلامت در جای جای استان را در سال 1402، صمیمانه ارج نهاده و مراتب سپاسگزاری خود را از تلاشی که برای عبور از دشواری ها و تعالی سلامت در وادی خدمت به کار بستید؛ ابراز دارم.
 
فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز فرخنده را که مقارن با ماه رمضان می باشد به یکایک شما دانشگاهیان ارجمند علوم پزشکی استان و خانواده های محترمتان تبریک و تهنیت گفته و با برآوردن دست دعا به درگاه پرمهر ایزدی در این ایام مبارک که درهای رحمت خداوندی به روی همگان گشوده است، سالی آکنده از سعادت و سلامت را برای شما آرزومندم."
تعداد بازدید:
163
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal