مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1402/12/29
خبر خوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در آستانه سال نو
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری از پرداخت 210 میلیارد تومان از مطالبات پرسنل فقط در اسفندماه 1402 خبر داد.
 
به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز مجموعه مدیریتی دانشگاه ضمن شناسایی مطالبات پرسنلی در پایان سال مالی، پرداخت های پرسنلی را در جهت رفاه حال همکاران شاغل و زحمتکش در مجموعه دانشگاه را در اولویت قرار داد.
 
وی افزود: بر این اساس با پیگیری های مستمر و اخذ اعتبارات از مجموعه وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل کشور در پایان سال مطالبات کارکنان شاغل دانشگاه در حد قابل قبول در اسفندماه پرداخت گردد.
 
دکتر اعرابی گفت: در مجموع مبلغ 210 میلیارد تومان اعتبار در اسفندماه صرف پرداخت مطالبات پرسنلی شد.
 
وی ادامه داد: پرداخت دو ماه کارانه پزشکان ، پرداخت سه ماه تعرفه پرستاری ، پرداخت 3 ماه اضافه کار برای پرسنل شاغل در کلیه بیمارستان های استان، پرداخت حق لباس مربوط به سال 1401،پرداخت حق غذا برای سال 1401 و پرداخت 6 ماهه ابتدایی کارانه پرسنل بهداشتی از جمله پرداخت های پرسنلی در روزهای پایانی سال 1402 بود.
 
دکتر اعرابی تصریح کرد: با توجه به معوقات زیاد مربوط به تعرفه های پرستاری در بیمارستان های استان، در چهارماهه گذشته پرداخت تعرفه پرستاری در اولویت کار مجموعه مدیریت دانشگاه قرار گرفت به گونه ای که بخش قابل توجهی(نزدیک 12 ماه) از تعرفه معوقه پرستاری پرداخت گردید.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: به لطف خداوند و تلاش و پیگیری های لازم در سال 1403 پرداخت های پرسنلی به صورت منظم تر پرداخت گردد..
تعداد بازدید:
342
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:13
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal