مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1403/01/06
فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
وبدا، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری "جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت" ویژه عموم مردم خبر داد. 

به گزارش وبدا، سید علی درخشان در تشرح این خبر اظهار داشت: این جشنواره به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، همزمان با عید سعید نوروز 1403 برگزار می شود.

وی افزود: اهداف و محوریت این جشنواره شامل حقوق باروری و جوانی جمعیت، مولفه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موثر بر جمعیت، توانمندسازی زنان و آینده جمعیت، ترویج زایمان طبیعی و کاهش سقط جنین، درمان ناباروری و تاثیر آن بر جمعیت، رسانه، آموزش و جوانی جمعیت و طب ایرانی، مکمل و تغذیه در جوانی جمعیت است.

درخشان اضافه کرد: همچنین ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ناوری نوین و هوش مصنوعی در جوانی جمعیت
سلامت زنان و مردان در باروری، ثرات سالخوردگی بر جمعیت، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و سلامت معنوی و جوانی جمعیت از دیگر اهداف و محورهای برگزاری این جشنواره استانی است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی(موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در راستای جوانی جمعیت برگزار می شود.

وی با اشاره به تقویم جشنواره گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 19 اردیبهشت‌ماه، ارزیابی آثار تا 25 اردیبشهت ماه و اختتامیه جشنواره 31 اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت امام رضا(ع) و روز ملی جمعیت خواهد بود.

به گفته وی؛ علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت  www.skums.ac.ir/javani مراجعه و پس از ثبت نام آثار خود را به ایمیل؛ Javani@skums.ac.ir ارسال نمایند.
 
 
تعداد بازدید:
274
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal