مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1403/01/08
بازدید عیدانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از اجرای طرح سلامت نوروزی
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری طی بازدیدهای سرزده، نحوه اجرای طرح سلامت نوروزی را در استان بررسی کرد.
 
به گزارش وبدا، دکتر محمد حسین اعرابی با تبریک سال نو ، در ایام نوروز 1403 نحوه اجرای طرح سلامت نوروزی و خدمات دهی به بیماران و مسافران طی بازدیدهای سرزده رصد و ارزیابی کرد.
 
دکتر اعرابی در بازدید از "ستاد هدایت عملیات و پایش مراقبتهای درمانی دانشگاه"، به روسای بیمارستان ها برای حضور در مراکز در پی هشدار هواشناسی و بارش های شدید تاکید کرد.
 
همچنین دکتر اعرابی ئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان با بازدید از "مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد" به بررسی خدمات‌دهی در بخش‌های تریاژ، اورژانس، ICU اورژانس و سایر بخش ها همزمان با تعطیلات عید نوروز ،عیادت از بیماران بستری، خدا قوت به همکاران پرتلاش کادر درمان،تقدیر از زحمات کادر درمان و تبریک پیشاپیش عید نوروز پرداخت.
 
دکتر اعرابی با حضور در "معاونت بهداشت و مرکز بهداشت استان" از حوزه های فنی و عملیاتی کشیک های نوروزی بازدید کرد و در نشستی با معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان و مدیران کشیک نوروزی، از برنامه ها و فعالیت های سلامت نوروزی به همت تیم های بازرسی سلامت و محیط کار شبکه های 11گانه استان مطلع شد.
 
ارتباط تلفنی دکتر اعرابی با جمعی از روسای شبکه های بهداشت و درمان استان در خصوص آمادگی لازم جهت هشدارهای هواشناسی و ارائه خدمات مناسب به مراجعین و مسافرین، تاکید دکتر اعرابی در اطلاع رسانی مراکز معین و فعال در ایام نورز در سطح شهرستان ها جهت راهنمایی مراجعین و مسافران نوروزی و مستند سازی فعالیتهای سلامت نوروزی از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.
 
دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بهمراه دکتر صالحی فرد معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان،مدیران و کارشناسان گروه سلامت محیط وکار مرکز بهداشت استان از "کارگاه های قنادی و شیرینی فروشی های سطح شهر" نیز بازدید و طرح سلامت نوروزی و طرح سلامت رمضان که امسال همزمان اجرا می گردد ارزیابی نمود.
 
بازدید از "ایستگاه سلامت نوروزی میدان حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرکرد" و بررسی میزان آمادگی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی 115 جهت خدمات رسانی به مسافران و پاسخگویی موارد اورژانسی درایام تعطیلات نوروز و برنامه سلامت نوروزی از دیگر برنامه های دکتر اعرابی بود.
 
همچنین دکتر اعرابی بصورت سرزده از "مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد" دیدن کرد و ضمن ارزیابی میزان آمادگی پرسنل درارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی، از تلاش های کادر درمان تقدیر و بر کاهش دغدغه بیماران و رفاه حال مراجعین و ارتقاء سطح خدمات تاکید نمود.
 
بازدید سرزده دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از "بیمارستان سیدالشهداء فارسان" و بررسی نحوه ارائه خدمات به بیماران، خداقوت و تبریک سال نو به کادردرمان از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.
 
در آغازین روزهای سال 1403 دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در "جلسه شورای اداری استان" حضور یافت، نشست که بصورت ویدیوکنفرانس با حضور رئیس محترم جمهور و اعضای هیأت دولت برگزار شد تا اولویت ها و برنامه های دولت سیزدهم در سال جدید تبیین گردد.
 
بازدید از "مرکز مانیتورینگ حراست دانشگاه"، بازدید از "پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع)شهرکرد"، بازدید از "داروخانه شبانه روزی شهدا دانشگاه" و بازدید از " کلینیک تخصصی دندانپزشکی صدف" نیز از دیگر برنامه های دکتر اعرابی در نخستین روزهای سال جدید بود.
 
دکتر اعرابی گفت: این بازدیدها با هدف ارزیابی میزان آمادگی پرسنل در ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی، بررسی سامانه نوبت دهی، وضعیت موجود دارویی، کشیک ها، قدردانی از تلاش های پزشکان و کادر درمان، افزایش رضایت مندی مرم انجام گردید.
تعداد بازدید:
245
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal