مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1402/12/16
تسهیل روابط دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با دانشگاه های عراق
وبدا؛ نشست برخط اعضای سفارت ایران در کشور عراق با دکتر اعرابی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
 
به گزارش وبدا، در این نشست بصورت آنلاین حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق و دکتر محمدجواد نجفی مسئول بخش علمی و دانشگاهی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از اعضای هیئت رییسه و مدیر امور بین‌الملل دانشگاه مذاکره و گفتگو کردند.
 
دکتر اعرابی در این نشست به تشریح ظرفیت های دانشگاه در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی، توریسم درمانی و الگوهای موفق بهداشت پرداخت.
 
وی افزود: وجود اعضای هیئت علمی و اساتید برتر، رشته های تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکترا، تحصیل دانشجوی خارجی از کشورهای پاکستان و افغانستان در این دانشگاه، کسب اعتبار علمی زیر هزار در نظام رتبه بندی جهانی تایمز در سال 2023 و اخذ مجوز (IPD) پذیرش بیمار خارجی در بیمارستان استان از جمله ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای جذب دانشجویان بین الملل و بیماران خارجی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز در این نشست گفت: پیش بینی امکانات رفاهی و اقامتی، وجود مترجم زبان عربی، سایت فعال جهت معرفی ظرفیت های دانشگاه و گردشگری استان و برقراری ارتباط با شرکت های واسطه گر در معرفی و جذب دانشجویان عراقی و بیماران عراقی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موثر است.
 
وی افزود: افزایش تعامل و همکاری های مشترک بین دانشگاه های دو کشور، ارائه خدمات در برخی بخش های بیمارستان 210 تخت خوابی نجف از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و فراهم کردن شرایط برای حضور اساتید پروازی در دانشگاه های عراق را از دیگر موارد حائز اهمیت بیان کرد.
 
دکتر محمدجواد نجفی مسئول بخش علمی و دانشگاهی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز در این نشست گفت: انعقادتفاهم نامه های همکاری فی مابین دانشگاه های دو کشور، حضور در نمایشگاه های بین المللی در عراق و سفر مقامات دانشگاهی هر دو کشور و بازدید حضوری دو طرفه می تواند در تسهیل روابط اثرگذار باشد.
تعداد بازدید:
369
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal